Склад кафедри
У складі кафедри 7 науково-педагогічних працівників:
1. Вишинська Г.В. – завідувач кафедри, доцент, кандидат педагогічних наук, доцент.
2. Очеретний В.О. – доцент, кандидат педагогічних наук, доцент.
3. Столяр В.А. – доцент, кандидат педагогічних наук, доцент.
4. Суховірський О. В. – доцент, кандидат педагогічних наук, доцент.
5. Стократний С.А. – викладач кафедри.
6. Шупер Т.М. – викладач математики.
7. Рибак С.М. – викладач інформатики.
У складі кафедри працює лаборант Курій В.В.
Діяльність кафедри є цілеспрямованою, динамічною, результативною, інтелектуально насиченою та диференціюється трьома напрямами: науковим, навчальним, виховним.
Наукова тема
Здійснюючи наукові пошуки, викладачі кафедри спільно працюють над загальними питаннями, які визначені як наукова проблема кафедри:
Компетентністні заходи модернізації змісту математичної та інформатичної підготовки майбутніх педагогів
Наукова діяльність кафедри знаходить своє продовження у студентських науково-дослідницьких пошуках.
Викладачі кафедри ведуть три наукових гуртки та дві проблемні групи. Щорічно роботою проблемних груп, наукових, та предметних гуртків охоплюється близько 30 студентів. На кафедрі здійснюються ефективне керівництво дипломними дослідженнями студентів.
Результати студентських досліджень апробуються на наукових конференціях, педагогічних читаннях, практичних заняттях, семінарах. Доброю традицією стало проведення щорічної студентської науково-математичної конференції «Актуальні проблеми початкової математичної та інформатичної освіти».
014. Середня освіта (інформатика)
014.09 Середня освіта (інформатика)
Професійна кваліфікація: вчитель закладів середньої освіти
Освітня кваліфікація: бакалавр середньої освіти (інформатика)
Освітньо-професійна програма. 014.09 Середня освіта (інформатика)
Навчальний план підготовки бакалавра зі спеціальності 014 – Середня освіта (інформатика)
Гуртки та проблемні групи
Проблемна група “Формування інформаційної культури особистості у вищому педагогічному навчальному закладі”
8 студентів; керівник – Вишинська Г.В., Суховірський О.В.
План заходів
1. Круглий стіл “Інформаційне суспільство: порівняльний аналіз визначень”. 22 вересня 2020 року
2. Наукові доповіді “Ретроспективний аналіз інформатизації освіти”. 20 жовтня 2020 року.
3. Презентація наукових повідомлень “Зміна пріоритетів інформатизації освіти”. 24 листопада 2020 року.
4. Науковий дайджест “Особливості формування основ інформаційної культури молодшого школяра”. 26 січня 2021 року.
5. Семінар “Аналіз стану проблеми формування інформаційної культури учня у сучасній загальноосвітній школі”. 16 лютого 2021 року.
6. Круглий стіл “Укладання змісту факультативного курсу “Формування основ інформаційної культури учня для студентів педагогічних факультетів”. 23 березня 2021 року.
7. Круглий стіл “Знайомство з досвідом країн Європи в контексті проблеми формування основ інформаційної культури школярів”. 20 квітня 2021 року
Список учасників проблемної групи “Формування інформаційної культури особистості у вищому педагогічному навчальному закладі” у 2020-2021 н.р.
- Біла Ірина
 - Витко Анастасія
 - Герета Крістіна
 - Гурний Максим
 - Десятник Марина
 - Дужак Альона
 - Казмірчук Олена
 - Ковалінська Оксана
 
Науковий гурток “Нові інформаційні технології у шкільній освіті”
8 студентів; керівник – Суховірський О.В.
План заходів
1. Засідання гуртка. Тема: “Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на суспільно-економічні відносини в різних країнах”. 24.09.2020 року.
2. Засідання гуртка. Тема: “Трансформація традиційної системи освіти під дією інформаційно-комунікаційних технологій”. 22 жовтня 2020 року.
3. Засідання гуртка. Тема: “Перспективи удосконалення класно-урочної форми навчання в умовах впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. 19 листопада 2020 року.
4. Засідання гуртка. Тема: “Пошук наукової інформації засобами мережі Інтернет”. 21 січня 2021 року.
5. Засідання гуртка. Тема: “Оприлюднення результатів наукових досліджень засобами мережі Інтернет”. 18 лютого 2021 року.
6. Засідання гуртка. Тема: “Забезпечення можливостей міжособистісного спілкування за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій”. 25 березня 2021 року. 
7. Засідання гуртка. Тема: “Реалізація методу проектів на базі веб-технологій. Залучення до співпраці ровесників з інших навчальних закладів”. 22 квітня 2021 року
Список членів наукового гуртка “Нові інформаційні технології у шкільній освіті” у 2020-2021 н.р.
- Галасюк Наталія
 - Гончарук Віта
 - Красніцька Наталія
 - Кухар Василина
 - Лиса Анетта
 - Напутня Іванна
 - Підгурська Юлія
 - Синюк Катерина
 
Науковий гурток “Проблеми початкової математичної освіти в умовах сьогодення”
8 студентів; керівник – Вишинська Г.В.
План заходів
1. Засідання гуртка. Тема: “Нормативні аспекти початкової математичної освіти”. 16 вересня 2020 року.
2. Засідання гуртка. Тема: “Трансформація змісту початкової математичної освіти в умовах сьогодення”. 21 жовтня 2020 року.
3. Засідання гуртка. Тема: “Початковий курс математики в контексті інноваційних освітніх тенденцій”. 18 листопада 2020 року.
4. Засідання гуртка. Тема: “Ознайомлення з інтеграційними можливостями початкового курсу математики”. 16 грудня 2020 року.
5. Засідання гуртка. Тема: “Порівняльний аналіз сучасних підручників з математики для початкової школи”. 27 січня 2021 року.
6. Засідання гуртка. Тема: “Організаційні аспекти дистанційного навчання початковому курсу математики”. 16 лютого 2021 року.
7. Засідання гуртка. Тема: “Початкова математична освіта у Європі”. 21 квітня 2021 року.
Список членів наукового гуртка “Проблеми початкової математичної освіти в умовах сьогодення” у 2020-2021 н.р.
- Рижак Юлія
 - Ткачук Юлія
 - Первак Вікторія
 - Бевза Тетяна
 - Косовська Ольга
 - Остап’юк Катерина
 - Навроцька Наталія
 - Буй Олена
 
Предметні гуртки
(І освітньо-кваліфікаційний рівень)
1) Гурток з поглибленим вивченням фізики – керівник Стократний С.А.
2) Гурток з поглибленого вивчення математики – керівник Садловська Ж.В.
3) Гурток з поглибленого вивчення основ інформатики та обчислювальної техніки – керівник Рибак С.М.
Силабуси
Силабуси дисциплін
Інформаційно-комунікаційні технології в сучасних наукових дослідженнях. Силабус. 011 «Науки про освіту». Освітньо-професійна програма аспірантури з підготовки доктора філософії.
Соціальні послуги в сферах життєдіяльності суспільства (основи соціально-педагогічних досліджень). Силабус. 231 “Соціальна робота” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Нові інформаційні технології та медіаграмотність. Силабус. 014 “Середня освіта (Мова і література (німецька))” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Нові інформаційні технології та медіаграмотність. Силабус. 014 “Середня освіта (Мова і література (німецька))” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Силабуси вибіркових дисциплін
Математична статистика. Силабус. “Середня освіта (Мова і література (англійська)” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Математична статистика. Силабус. “Середня освіта (Мова і література (німецька)” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Технології розробки мультимедійних навчальних матеріалів. Силабус. 014 “Середня освіта (Образотворче мистецтво)” галузі знань 01 Освіта/Педагогіка першого (бакалаврського) рівня освіти
Медіаосвіта і медіаграмотність. Силабус. 053 “Психологія” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Теорія ймовірностей та математична статистика. Силабус. 053. “Психологія” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Медіаосвіта і медіаграмотність. Силабус. 231 “Соціальна робота” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Нові інформаційні технології. Силабус. 034 “Культурологія” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Цифрова культура. Силабус. 034 “Культурологія” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Теорія ймовірностей та математична статистика. Силабус. 014.09 “Середня освіта (Інформатика)” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Математична статистика. Силабус. 013 “Початкова освіта” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Основи наукових досліджень. Силабус. 013 “Початкова освіта” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Соціальна і демографічна статистика і моніторинг. Силабус. 231 “Соціальна робота” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Статистика в туризмі. Силабус. 242 “Туризм” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Взаємодія зі стейкхолдерами
24 лютого 2023 р. Зустріч зі стейкхолдером
24 лютого 2023 року відбулася зустріч доктора педагогічних наук, професора, ректора Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Інни ШОРОБУРИ зі стейкхолдером – директором Державного навчального закладу «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг» Євеліною ЦАРЬОВОЮ.
Обговорювалися питання співпраці.
14 лютого 2023 року
Зустріч з тимчасово виконуючим обов’язки ректора Хмельницького кооперативно торговельно-економічного інституту Юрієм ТЕЛЯЧИМ
14 лютого 2023 року відбулася зустріч ректора Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Інни ШОРОБУРИ з тимчасово виконуючим обов’язки ректора Хмельницького кооперативно торговельно-економічного інституту Юрієм ТЕЛЯЧИМ.
Обговорювалися питання співпраці, освітньої діяльності, наукової, методичної, психолого-педагогічної, дослідно-експериментальної, організаційної, історико-краєзнавчої, виховної та інших видів робіт для практичної реалізації і розвитку освітнього, наукового та творчого потенціалу науково-педагогічних, педагогічних працівників, здобувачів вищої, фахової передвищої та загальної середньої освіти Хмельницької області.
14 лютого 2023 року
14 лютого 2023 року відбулася зустріч ректора Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Інни ШОРОБУРИ з директором Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Михайлом МАРИНЮКОМ.
Обговорювалися питання співпраці.
26 січня 2023 року відбулося розширене засідання робочої групи ОПП 011 Освітні педагогічні науки.
У ході зустрічі обговорювалися структура освітньо-професійних програм, перелік запропонованих вибіркових дисциплін, особливості проведення навчальних та виробничих практик студентів та результати моніторингу учасників освітнього процесу і зовнішніх стейкголдерів щодо якості освітньої програми.
Так, Олександр Поліщук звернув увагу на мету освітньої програми, яка дозволять майбутнім педагогам організувати роботу і в закладах вищої, і в фахової передвищої освіти.
Світлана Кутова зосередила увагу учасників на змісті компонентів освітньої програми, що їх формують, та питаннях оптимізації змісту професійно-орієнтованих дисциплін. На засіданні були присутні декани, завідувачі інших кафедр і керівники структурних підрозділів обговорили переваги та особливості запропонованої освітньої програми, висловили свої зауваження та рекомендації щодо її удосконалення, які будуть враховані в оновленій редакції освітньої програми «Освітні, педагогічні науки».
26 січня 2023 року Відбулася чергова зустріч гаранта освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки» Кутової Світлани Олександрівни зі стейкхолдерами – Світланою Ігорівною Фіярською, начальником відділу вищої освіти, професійно-технічної, позашкільної освіти та науки управління освіти і науки Департаменту освіти, науки, молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації та директором Департаменту освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації,
доктором економічних наук, професором Дарією БАСЮК.
Обговорили особливості оновленої ОПП «Освітні, педагогічні науки». Адже на сучасному ринку праці суспільство зацікавлено в конкурентоспроможних фахівцях, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в різних сферах. У зв’язку з цим перед закладами вищої освіти стає задача поліпшення якості освітньо-професійних програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів. Важливим моментом є розуміння академічної спільноти того, якого фахівця хочуть бачити роботодавці. Зустріч пройшла хоч й онлайн, але з масою позитивних емоцій, співпраці та активного спілкування. Стейкхолдери підтримали освітньо-професійну програму «Освітні, педагогічні науки», за якою відбувається навчання здобувачів вищої освіти в ХГПА. Плідна співпраця міжгарантом ОПП, викладачами та стейкхолдерами, налагодження зв’язків – це важливий крок до підготовки висококваліфікованих фахівців.
05.07.22 – Відбулася зустріч ректора Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Інни ШОРОБУРИ з завідувачем кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи, гарантом програми «Освітні, педагогічні науки» Світланою КУТОВОЮ та стейкхолдером – головним спеціалістом відділу вищої, професійно-технічної, позашкільної освіти та науки Управління освіти та науки Департаменту освіти, науки, молоді та спорту Хмельницької обласної військової адміністрації Ольгою ПАВЛЮК.
30.06.22 – Обговорили ОПП, представлені на обговорення гарантами. Науково-практичне товариство представляли: професори Лисенко Н.В.і Мацук Л.О. (Прикарпатський нац.унів.ім Василя Стефаника); професори Зданевич Л.В. і Поліщук О.С., доценти Миськова Н.М., Онофрійчук Л.О., Пісоцька Л.С., Розгон В.В., Кутова С.О (ХГПА); доцент Гузенко О.В.(Сумський інст. післядип.пед.освіти); доцент Рего Г.І. (Закарпатський інст. післядип.педосвіти); доцент Сичова М.І. (Педагог.коледж Чернівецького нац. унів); колеги Вінницького педколеджу під кер. ст викладачів Когутюк О.В.і Рудої Т.В., директор ХЗДО 1″Капітошка” Барчук Н.В.,, вихователь-методист ХЗДО 54 “Пізнайко”, вихователь Грищенко Л.І. (Ямпільський ЗДО). Дякуємо всім за наукову і практичну співпрацю, за мудрі поради.
07.06.22 – Відбулася чергова зустріч гаранта освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки» Кутової Світлани Олександрівни зі стейкхолдерами – Євеліною Сергіївною Царьовою – директором державного навчального закладу «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг»
02.06.22 – Відбулася чергова зустріч гаранта освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки» Кутової Світлани Олександрівни зі стейкхолдерами – Світланою Ігорівною Фіярською – начальником відділу вищої освіти, професійно-технічної, позашкільної освіти та науки управління освіти і науки Департаменту освіти, науки, молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації.
09.05.22 – 9 травня 2022 року відбулася зустріч ректора Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії зі стейкхолдером – директором Хмельницької ЗОШ № 22 імені О. Ольжича Ларисою ПАСТУХ. Обговорювалися питання співпраці, удосконалення освітньо-професійних програм «Управління закладом освіти» та «Освітні, педагогічні науки».
18.02.22 – Зустріч гаранта ОПП Менеджмент Галуса О.М., гаранта ОПП Освітні, педагогічні науки Кутової С.О. та декана факультету дошкільної освіти та психології Пісоцької Л.С. зі здобувачами освіти спеціальностей 073 Менеджмент та 011 Освітні, педагогічні науки. Обговорили цілі та програмні результати ОПП, зокрема при вивченні навчальних дисциплін звернути особливу увагу на набуття здобувачами вищої освіти соціальних навичок (soft skills) упродовж навчання. Також звернули увагу на право вибору здобувачами освіти навчальних дисциплін у межах, передбачених освітньою програмою та робочим навчальним планом в обсязі, що становить не менше 25% загальної обсягу кредитів ЄКТС, передбачених для цього освітнього рівня.
08.02.22 – 8 лютого 2022 року відбулася зустріч доктора педагогічних наук, професора, ректора Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Інни ШОРОБУРИ зі стейкхолдером – директором Державного навчального закладу “Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг” Євеліною ЦАРЬОВОЮ. Обговорювалися питання співпраці, можливості проходження практики магістрів освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки», «Менеджмент».
10.01.22 – 10 січня 2022 року відбулося розширене засідання робочої групи ОПП 011 Освітні педагогічні науки. У ході зустрічі обговорювалися структура освітньо-професійних програм, перелік запропонованих освітніх компонент, особливості проведення навчальних та виробничих практик студентів та результати моніторингу учасників освітнього процесу і зовнішніх стейкголдерів щодо якості освітніх програм.
28.12.21 – 28 грудня відбулася зустріч ректора Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Інни ШОРОБУРИ та проректора з економічних питань Олени БІНИЦЬКОЇ зі стейкхолдером Мирославою СИЧОВОЮ, заступником директора педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича, кандидата педагогічних наук, доцента. Обговорювалися питання співпраці. Особливу увагу було звернуто на співпрацю з освітніх програм «Освітні, педагогічні науки», «Дошкільна освіти», «Початкова освіта», «Середня освіта (Англійська мова і література), «Середня освіта (Німецька мова і література), «Середня освіта (Українська мова і література)».
03.09.21 – За ініціативи студентів першого курсу спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки викладачем освітнього компонента «Педагогіка вищої школи», доцентом Гончар Н.П. було проведено зустріч, під час якої обговорювались питання залучення до засвоєння змісту навчальної дисципліни стейкхолдерів та педагогів-науковців, що мають багаторічний інноваційний досвід роботи у вищій школі.
07.09.21 – На розширеному засіданні завідувачів кафедр, гарантів освітніх програм, роботодавців обговорювались питання покращення якості освітнього процесу, залучення стейкхолдерів до навальних занять, удосконалення підходів до процесу надання освітніх послуг. Результатом засідання стала домовленість про пошук активних стейкхолдерів, котрі дієво впливатимуть на освітні програми та пропонуватимуть шляхи удосконалення підготовки фахівців різних спеціальностей.
03.09.21 – За ініціативи студентів першого курсу спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки викладачем освітнього компонента «Педагогіка вищої школи», доцентом Гончар Н.П. було проведено зустріч, під час якої обговорювались питання залучення до засвоєння змісту навчальної дисципліни стейкхолдерів та педагогів-науковців, що мають багаторічний інноваційний досвід роботи у вищій школі.
03.09.21 – Сьогодні відбулось чергове засідання, на якому були присутні ректор ХГПА професор Шоробура І.М., проректор з науково-педагогічної роботи професор Поліщук О.С., декани, завідувачі кафедр академіі та гаранти освітніх програм. Обговорювались актуальні питання організації освітнього процесу, академічної мобільності, налагодження співпраці зі стейкхолдерами тощо.
22.04.21 – За ініціативи магістрантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки відбулась зустріч з науково-педагогічними працівниками інших закладів вищої освіти. Доктор педагогічних наук, доцент кафедри екології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Оксана Миколаївна Семерня розказала про особливості власного становлення як дослідника. Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики, статистики та інформаційних технологій Хмельницького університету управління та права Ольга Степанівна Федорчук поділилась своїми роздумами про нелінійність шляху науковця.
07.04.21 – На зустріч з магістрантами спеціальності 073 Менеджмент денної та заочної форми навчання було запрошено директора спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 27 імені Дмитра Іваха Андрощука Павла Петровича та вихователя-методиста закладу дошкільної освіти 36 «Вербиченька» Єремчук Наталію Василівну. Також були присутніми декан факультету дошкільної освіти та психології ХГПА, кандидат педагогічних наук, доцент Пісоцька Леоніда Станіславівна та зав. кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи, доктор педагогічних наук, доцент Дарманська Ірина Миколаівна.
30.03.21 – З метою обговорення освітньо-професійної програми, змісту освітніх компонентів та переліку і змісту вибіркових дисциплін на наступний навчальний рік відбулась зустріч із магістрантами спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, у якій брали участь зав. кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи, доктор педагогічних наук, доцент Дарманська Ірина Миколаівна, кандидат педагогічних наук, доцент Суховірський Олег Васильович, голова студентської профспілкової організації ХГПА Кіфлюк Вікторія Романівна, педагог НВО 1 м. Хмельницького Мартинюк Дарія Олександрівна. Зокрема, Кіфлюк В.Р. запропонувала уточнити назви видів практики відповідно до змісту освітніх компонентів.

Завідувач: Вишинська Галина Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент.
Адреса: м. Хмельницький, вул. Проскурівського підпілля, 139, ауд. 308.
Телефон для довідок: 0382720923, 0972110803
Секретар кафедри: Шупер Т.М.
E-mail: fiz_mat_kaf@ukr.net
За свідченням архівних джерел історія кафедри починається з 1921 р. разом з історією навчального закладу. Природничо-математична освіта завжди була одним з пріоритетів у підготовці майбутніх педагогів. У різні періоди історії ХГПА навчально-виховний процес на кафедрі забезпечували викладачі з високим рівне методичної та наукової підготовки.
З жовтня 1921 р. Попа Д.І. – викладач фізики, директор навчального закладу; в закладі створено бібліотеку та фізико-математичний кабінет з лабораторією (інших осередків методичної роботи та обладнання не було); з березня 1925 р. Байда І.П. – викладач математики, автор одного з перших в Україні підручників з аналітичної геометрії, завуч; репресований, згодом реабілітований; Дума П.І. – викладач астрономії, ініціатор створення у закладі своєї обсерваторії; Калус – викладач математики; з 1926 р. Трифонов Р.І. – викладач математики, завуч; з 1927 р. Альбер П.К. – викладач фізики, хімії, геології; з 1929 р. Заболоцький С.З. – викладач фізики та математики, завуч; з 1945 р. директор Кучер О.Г., Момон Д.П. В цей час розпочинають викладацьку діяльність викладач математики Козовий Ю.В., Мінденблат Р. С. – викладач математики, згодом завідувач заочним відділом. З 1947 р. Кліг Д.М. – викладач математики, Гудзь П. М. – викладач фізики; з 1947 р. Зіналь М.П. – викладач математики, згодом голова предметно-методичної комісії, завуч, учасник Великої Вітчизняної війни, демобілізований з лав Червоної Армії. У 1948 р. у закладі були створені предметно-методичні комісії, зокрема, предметно-методична комісія фізико-математичних дисциплін, яку очолив Д.М.Кліг. З серпня 1952 р. Гончарук Ф.Г. – викладач математики та методики, директор навчального закладу, Відмінник освіти України, Заслужений Учитель України, учасник Великої Вітчизняної війни, кавалер медалі А.С. Макаренка; з 1961 р. Федорець М.Д., Брила А.О. – викладачі математики; Салсаєнко В.В. – викладач технічних засобів навчання; з 1965 р. Нестеров О.П., Полюх М.М. – викладачі фізики; Сироварська В.І. – викладач математики; з 1965 р. Булович М.М. – викладач математики, згодом завідувач заочним відділом, учасник ВВв; з 1967 р. Кондратюк Р.Р. – викладач фізики. У 1967 р. Гончарук Ф.Г. та Зіналь М.П. за успіхи у справі навчання і виховання молодшого покоління були відзначенні Міністерством Освіти України знаком «Відмінник народної освіти України». У 1968 р. предметно-методичну комісію очолив Зіналь М.П. З 1968 р. Збрицька Я.А. – викладач математики, методики викладання математики, згодом з 1974 року завідувач факультету початкової освіти, надалі з 1987 р. заступник директора з навчальної роботи, відмінник освіти України, кавалер ордена «Знак пошани». з 1971 р. Момот Є.О., Місяць Є.Г – викладач математики, згодом завідувач кабінету математики та голова предметно-циклової комісії, відмінник освіти України. З 1975 р. Кирзюк Г.Г. – викладач математики, згодом голова предметно-методичної комісії; Барилюк Р.І. – лаборант кафедри; з 1983 р. Варишнюк Н.Г. – викладач математики, методики математики, згодом старший викладач кафедри, відмінник освіти України; з 1985 р. Кравчук Н.С., Сваричевська Р.І., Коханко М.М. – викладачі математики, фахової методики, згодом старші викладачі кафедри, відмінники освіти України; з 1986 р. Вишинська Г.В. – викладач математики та інформатики, згодом завідувач лабораторії основ інформатики та обчислювальної техніки, завідувач кафедри, відмінник освіти України, кандидат педагогічних наук, доцент; Катеринюк Н.І. – викладач математики та інформатики,згодом завідувач лабораторії основ інформатики та обчислювальної техніки; з 1987 р. Курій В.В. – лаборант кафедри; з 1996 року Берека В.П. – викладач математики, згодом старший викладач кафедри, відмінник освіти України; Очеретний В.О. – викладач інформатики та фізики, згодом завідувач інформаційно-видавничим відділом; з 2000 р. Суховірський О.В. – викладач фізики та інформатики, згодом завідувач лабораторії основ інформатики та обчислювальної техніки, кандидат педагогічних наук, доцент; з 2000 р. Барановська В.М. – викладач інформатики, згодом кандидат педагогічних наук, доцент; Кукура Г.А. – викладач інформатики та обчислювальної техніки; з 2002 р. Рибак С.М. – викладач інформатики та ТЗН; з 2002 р. Стократний С.А. – викладач інформатики, фізики, ТЗН, завідувач кабінетом фізики; з 2004 р. Шупер Т.М. – викладач математики та фізики, нарисної геометрії, згодом завідувач кабінетом математики; з 2004 р. Берека В.Є. – викладач математики, згодом доктор педагогічних наук, професор, відмінник освіти України, ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії; з 2009 р. Салтиков В.О. – викладач інформатики, згодом завідувач кабінету інформатики; з 2011 р. Столяр В.А. – викладач математики, згодом кандидат педагогічних наук, доцент; з 2012 р. Попович Т.В. – викладач фізики, Заслужений працівник освіти України, відмінник освіти України.
На сучасному етапі накопичений поколінням фахівців досвід ефективної підготовки майбутніх педагогів збагачується та активно використовується у навчально-виховному процесі закладу.
Сьогодні у складі кафедри 7 науково-педагогічних працівників.
Діяльність кафедри як структурного підрозділу Хмельинцької гуманітарно-педагогічної академії спрямована на реалізацію освітніх програм природничо-математичної, інформатичної підготовки та організацію науково-дослідницької діяльності студентів.
Кафедра забезпечує якісне викладання загальноосвітніх та фахових дисциплін природничо-математичного циклу, передбачених навчальним планом ХГПА на І, ІІ, ІІІ, IV освітньо-кваліфікаційних рівнях. За напрямами підготовки: 0101 Педагогічна освіта, 0202 Мистецтво, 0301 Соціально-політичні науки, 0203 Гуманітарні науки, 1801 Специфічні категорії; та спеціальностями відповідно:
7.01010201 «Початкова освіта»
5.01010101 «Дошкільна освіта»
5.02020401 «Музичне мистецтво
6.020202 «Хореографія»
6.020205 «Образотворче мистецтво»
6.020101 «Культурологія»
6.030103 «Практична психологія»
6.020303 «Філологія. Англійська мова та література»
8.02030301 «Мова і література (англійська)»
6.020303 «Філологія. Українська мова та література»
8.18010020 «Управління навчальним закладом»
8.18010021 «Педагогіка вищої школи»
Основними завданнями кафедри є:
1. Підвищення ефективності природничо-математичної та інформатичної підготовки майбутніх фахівців для системи освіти України.
2. Трансформація науково-педагогічного супроводу навчального процесу з дисциплін кафедри відповідно до вимог сьогодення.
3. Формування інформаційної культури студентів ХГПА.
4. Оптимізація дослідницької діяльності студентів.
5. Модернізація змісту математичної та інформатичної освіти в умовах ступеневої підготовки майбутніх педагогів.
6. Вдосконалення керівництва педагогічною практикою студентів.
7. Розкриття інноваційного потенціалу професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі шкільної та дошкільної освіти.
8. Налагодження та розвиток партнерства та міжнародних зв’язків з науково-педагогічним та науково-дослідними інститутами.

