Відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти створений у 2018 р. та є одним із структурних підрозділів, який забезпечує організацію освітнього процесу в закладі.
Керівництво відділом внутрішнього забезпечення якості вищої освіти здійснює кандидат філологічних наук Швець Тетяна Валентинівна. Структура та штатний розпис відділу формується відповідно до поставлених завдань і затверджується наказом ректора.
Діяльність відділу здійснюється відповідно до затверджених планів роботи, завдань та розпоряджень вищих керівних органів та заявок структурних підрозділів академії.
Про свою роботу відділ звітує у встановленому порядку на засіданні ректорату та засіданні Вченої ради академії.
У межах своїх повноважень відділ здійснює організаційні заходи та контроль за відповідними напрямами діяльності інших структурних підрозділів, у тому числі відокремлених.
Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в академії являє собою взаємозумовлену та взаємопов’язану сукупність змісту, форм, методів, технологій і засобів проміжного та кінцевого оцінювання якості професійної підготовки майбутнього фахівця, а також організаційно-педагогічні умови їх реалізації.
Така система спрямована на підтримку професійно-впорядкованих дій суб’єктів освітнього процесу в навчально-дослідницькому просторі академії при активному застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій та включає такі основні підсистеми – управлінську, професійно-педагогічну, технологічну, критеріально-результативну, які відповідно забезпечують: здійснення загального керівництва якістю вищої освіти, її відповідність встановленим вимогам, закріпленим нормативно-правовими документами; відповідність уповноважених за якість освіти осіб; зміст процедур та ресурси, наявні в академії і спрямовані на забезпечення високої якості надання освітніх послуг; критерії та результати оцінки якості освіти.
В основу системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в академії закладено врахування особливостей підготовки фахівців різного напряму та фаху. Кінцева мета та функціонування системи якості – забезпечення підготовки конкурентоспроможного випускника на ринку праці.
Основними принципами системи якості у всіх складових освітнього процесу в академії виступають: студентоцентризм, відкритість усіх процесів, пов’язаних із наданням освітніх послуг; сучасність змісту, форм, методів і технологій навчання студентів, слухачів та аспірантів; варіативність і гнучкість у реалізації освітніх програм; об’єктивність оцінок і суджень, постійна рефлексія; практична спрямованість освітнього процесу, відповідність потребам ринку праці.
Нормативно-правові документи
Інфоромація для стейкхолдерів
- Положення про відділ внутрішнього забезпечення якості освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
 - Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
 - Кодекс честі Академії
 - Положення про Комісію з питань етики та академічної доброчесності Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
 - Положення про дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками та здобувачами освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
 - До питання уникнення проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
 - Положення про контроль і оцінювання навчальних досягнень студентів у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії
 - Положення про систему оцінювання результатів навчання у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії
 - Положення про проведення опитувань
 
На офіційному веб-сайті ХГПА у розділі Публічна інформація Ви можете ознайомитись з освітньо-професійними програмами різноманітних спеціальностей, за якими здійснюється підготовка майбутніх фахівців у закладі.
Свої пропозиції та коментарі Ви можете надсилати на E-mail для коментування освітньо-професійних програм prorectorkgpa@gmail.com
Пропонуємо Вам також пройти опитування з метою моніторингу освітніх програм спеціальностей та удосконалення їх змісту.
Висловлюємо Вам щиру вдячність за співпрацю з Хмельницькою гуманітарно-педагогічною академією у координації діяльності для сконцентрованої роботи, направленої на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, позитивну динаміку зростання показників якості вищої освіти в Академії.

