Відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти створений у 2018 р. та є одним із структурних підрозділів, який забезпечує організацію освітнього процесу в закладі.
Керівництво відділом внутрішнього забезпечення якості вищої освіти здійснює кандидат філологічних наук Швець Тетяна Валентинівна. Структура та штатний розпис відділу формується відповідно до поставлених завдань і затверджується наказом ректора.
Діяльність відділу здійснюється відповідно до затверджених планів роботи, завдань та розпоряджень вищих керівних органів та заявок структурних підрозділів академії.
Про свою роботу відділ звітує у встановленому порядку на засіданні ректорату та засіданні Вченої ради академії.
У межах своїх повноважень відділ здійснює організаційні заходи та контроль за відповідними напрямами діяльності інших структурних підрозділів, у тому числі відокремлених.
Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в академії являє собою взаємозумовлену та взаємопов’язану сукупність змісту, форм, методів, технологій і засобів проміжного та кінцевого оцінювання якості професійної підготовки майбутнього фахівця, а також організаційно-педагогічні умови їх реалізації.
Така система спрямована на підтримку професійно-впорядкованих дій суб’єктів освітнього процесу в навчально-дослідницькому просторі академії при активному застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій та включає такі основні підсистеми – управлінську, професійно-педагогічну, технологічну, критеріально-результативну, які відповідно забезпечують: здійснення загального керівництва якістю вищої освіти, її відповідність встановленим вимогам, закріпленим нормативно-правовими документами; відповідність уповноважених за якість освіти осіб; зміст процедур та ресурси, наявні в академії і спрямовані на забезпечення високої якості надання освітніх послуг; критерії та результати оцінки якості освіти.
В основу системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в академії закладено врахування особливостей підготовки фахівців різного напряму та фаху. Кінцева мета та функціонування системи якості – забезпечення підготовки конкурентоспроможного випускника на ринку праці.
Основними принципами системи якості у всіх складових освітнього процесу в академії виступають: студентоцентризм, відкритість усіх процесів, пов’язаних із наданням освітніх послуг; сучасність змісту, форм, методів і технологій навчання студентів, слухачів та аспірантів; варіативність і гнучкість у реалізації освітніх програм; об’єктивність оцінок і суджень, постійна рефлексія; практична спрямованість освітнього процесу, відповідність потребам ринку праці.
Нормативно-правові документи
Моніторинг якості освітньої діяльності
Інфоромація для стейкхолдерів
- Положення про відділ внутрішнього забезпечення якості освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
- Кодекс честі Академії
- Положення про Комісію з питань етики та академічної доброчесності Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
- Положення про дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками та здобувачами освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
- До питання уникнення проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
- Положення про контроль і оцінювання навчальних досягнень студентів у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії
- Положення про систему оцінювання результатів навчання у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії
- Положення про проведення опитувань
Факультет дошкільної освіти
ІI семестр 2024-2025 н.р
- Академічна доброчесність – 012 ДО бакалавр 012 ДО магістр 012 ДО ФМБ 014 СО (Історія) бакалавр 053 Психологія бакалавр
- Булінг – 012 ДО бакалавр 012 ДО магістр 012 ДО ФМБ 014 СО (Історія) бакалавр 053 Психологія бакалавр
- Випусковий курс – 012 ДО ФМБ 053 Психологія
- Корупція – 012 ДО бакалавр 012 ДО магістр 012 ДО ФМБ 014 СО (Історія) бакалавр 053 Психологія бакалавр
Факультет початкової освіти і філології
II семестр 2024-2025 н.р
- Корупція – 013 ПО бакалавр 013 ПО магістр 013 ПО ФМБ 014 СО (Англ.мова) бакалавр 014 СО (Англ.мова) магістр 014 СО (Укр.мова) бакалавр 014 СО (Укр.мова) магістр
- Академічна доброчесність – 013 ПО бакалавр 013 ПО магістр 013 ПО ФМБ 014 (СО (укр.мова) магістр 014 СО (англ.мова) бакалавр 014 СО (Англ.мова) магістр 014 СО (укр.мова) бакалавр
- Булінг – 013 ПО бакалавр 013 ПО магістр 013 ПО ФМБ 014 СО (Англ.мова) бакалавр 014 СО (Англ.мова) магістр 014 СО (Укр.мова) бакалавр 014 СО (Укр.мова) магістр
- Випусковий курс – 014 СО (Англ.мова) бакалавр
- Освітня програма – 014 СО (англ.мова) бакалавр 014 СО (англ.мова) магістр
Факультет гуманітарний
II семестр 2024-2025 н.р
- Академічна доброчесність – 014 СО (Історія) магістр 014 СО (муз.мистецтво) магістр 014 СО (Фізична культура) бакалавр 025 Музичне мистецтво бакалавр 231 Соціальна робота бакалавр 242 Туризм і рекреація (магістр)
- Булінг – 014 СО (Історія) магістр 014 СО (Музичне мистецтво) магістр 014 СО (Фізична культура) бакалавр 025 Музичне мистецтво бакалавр 231 Соціальна робота бакалавр 242 туризм і рекреація (магістр)
- Випусковий курс – 014 СО (Історія) бакалавр 014 СО (Образотворче мистецтво) бакалавр
- Корупція – 014 СО (Історія) магістр 014 СО (Муз.мистецтво) магістр 014 СО (Фізична культура) 025 Музичне мистецтво бакалавр 231 Соціальна робота бакалавр 242 Туризм і рекреація (магістр)
На офіційному веб-сайті ХГПА у розділі Публічна інформація Ви можете ознайомитись з освітньо-професійними програмами різноманітних спеціальностей, за якими здійснюється підготовка майбутніх фахівців у закладі.
Свої пропозиції та коментарі Ви можете надсилати на E-mail для коментування освітньо-професійних програм prorectorkgpa@gmail.com
Пропонуємо Вам також пройти опитування з метою моніторингу освітніх програм спеціальностей та удосконалення їх змісту.
Висловлюємо Вам щиру вдячність за співпрацю з Хмельницькою гуманітарно-педагогічною академією у координації діяльності для сконцентрованої роботи, направленої на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, позитивну динаміку зростання показників якості вищої освіти в Академії.