Студентський актив факультету дошкільної освіти та психології ініціювали челендж серед академічних груп, який тривав упродовж тижня з 15 до 21 вересня 2025 року з метою формування патріотичної свідомості, національної ідентичності, єдності та цілісності народу, мирного співіснування, згуртованості, виховання взаємоповаги, толерантності й гуманності.

У сучасному світі мир – найбільша цінність та мрія. Міжнародний День миру відзначають 21 вересня. Цей день присвячений ідеалам миру у відносинах всередині держав, між народами і покликаний не тільки задуматись, але й діяти заради спокою на Землі.

Сьогодні мир в Україні не є абстрактним бажанням, це усвідомлена мета за мирне існування, за право жити у власній державі. І найвищу цінність миру, який є запорукою щасливого життя сьогодні, відчула кожна українська родина. Мир – щоденна праця кожного громадянина задля свого майбутнього.

Бажаємо кожній родині відчувати тепло та затишок під мирним небом, а нашій державі – процвітати у мирі та гармонії. Нехай любов до рідної землі, віра у краще майбутнє, стануть для нас джерелом сил та надії.

Інші публікації

Гостьова лекція доктора філософії, доцента Цегельник Т.М. для слухачів магістратури

  10 вересня 2025 року в рамках вивчення освітнього компонента «Організація досліджень у галузі дошкільної освіти» (викладач – к.п.н., доцент Наталія Гончар) слухачами магістратури зі спеціальності А2 Дошкільна освіта було

Гостьова лекція кандидата педагогічних наук, доцента Ольги Косенчук для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності А2 Дошкільна освіта

На кафедрі дошкільної та спеціальної освіти, психології та фахових методик в межах вивчення слухачами магістратури теми «Освітній процес у закладі дошкільної освіти» (навчальна дисципліна «Педагогічна діяльність фахівців дошкільної освіти у

ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ

18 вересня 2025 року відбулася гостьова лекція для групи ДО-41б на базі практики ЗДО № 49 «Дюймовочка» м. Хмельницького з ВОК «Корекція мовлення дітей з ООП» (викладач – к.п.н, доцент