24-25 червня 2025 р. професор кафедри педагогіки Біницька К. взяли участь у роботі міжнародної конференції DisCo 2024: Empowering Digital, Sustainable and Entrepreneurial Competencies Development in the Era of AI, яка проходила в офісі компанії Microsoft в місті Прага. Конференцію було організовано Центром досліджень вищої освіти Чехії, Західночеським університетом та компанією Microsoft.
Зазначимо, що конференція DisCo є продовженням чеських національних конференцій з дистанційної освіти та проводиться щорічно з 1999 року. Цього року участь у роботі конференції взяли науковці з Чехії, Словаччини, Республіки Польща, України, Албанії, Чорногорії, Хорватії, Угорщини, Молдови, Ізраїлю.
Під час роботи конференції були обговорені питання як ШІ впливає на освіту та як ми можемо використовувати цю складну та інноваційну технологію критично та етично в освітньому процесі. Також під час участі у конференції науково-педагогічні працівники Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії взяли участь у майстер-класах та воркшопах.

Інші публікації

Міжвузівська науково-практична конференція «Проблеми початкової освіти: науковий пошук студентів та магістрантів»

27 березня 2025 р. на базі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії відбулася Міжвузівська науково-практична конференція «Проблеми початкової освіти: науковий пошук студентів та магістрантів», організаторами якої стали викладачі кафедри педагогіки проф. О.Л. Шквир,

Цифрові ідентифікатори в наукових дослідженнях

14 листопада 2024 р. відбувся вебінар на тему «Цифрові ідентифікатори в наукових дослідженнях», участь в якому взяли науково-педагогічні працівники, студенти та магістранти академії (спікер – викладач кафедри педагогіки Крищук Б.С.).

Міжвузівській вебінар «Впровадження Державного стандарту другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта: маркери вдосконалення освітніх програм»

10 травня 2024 р. відбувся Міжвузівській вебінар «Впровадження Державного стандарту другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта: маркери вдосконалення освітніх програм». У ньому брали участь декани, завідуючі