1. Реалізація основних положень Концепції Нової української школи в умовах воєнного стану.
2. Формування ключових компетентностей молодших школярів у процесі вивчення освітніх галузей початкової школи.
3. Використання сучасних педагогічних технологій, активних методів та форм роботи в освітньому процесі Нової української школи.
4. Виховання здобувачів початкової освіти на загальнолюдських та національних цінностях.
5. Психолого-педагогічні та соціальні засади роботи вчителя з різними категоріями дітей.
6. Самовдосконалення вчителів початкових класів за сучасних умов.
У ході науково-практичної конференції було заслухано та обговорено виступи таких здобувачів освіти: Юлії Сорокан (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, тема доповіді: «Методичні підходи до впровадження основ програмування в початковій школі»); Діани Кузь (Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, тема доповіді: «Формування педагогічної культури батьків молодших школярів»); Романи Загурської (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, тема доповіді: «Особливості виховання відповідальності через групові та колективні форми роботи з молодшими школярами»); Софії Діль (Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, тема доповіді: «Особливості формування толерантності у здобувачів початкової освіти»); Мар’яни Сумик (Комунальний заклад Львівської обласної ради «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича», тема доповіді: «Soft skills: самовдосконалення і саморефлексія майбутніх учителів початкових класів на уроках ЯДС»).
Завершальним був виступ Оксани Леонідівни Свистак, кандидата педагогічних наук, заступника директора з навчально-виховної роботи Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа № 3 Хмельницької міської ради», яка є автором підручника «Українська мова. Буквар», що був рекомендований Міністерством освіти і науки України та навчально-методичних посібників «Я пишу гарно» і «Читайлик-помічник», що були схвалені для використання у закладах загальної середньої освіти Науково-методичною радою МОН України. Під час виступу Оксана Леонідівна висвітлила результати багаторічного дослідження з проблеми «Формування читацької компетентності у здобувачів початкової освіти».
Доповіді учасників конференції були глибокими, змістовними, переконливими та засвідчили актуальність і результативність наукових пошуків з означених проблем.
У кінці наукового заходу виступила декан факультету Початкової освіти та філології, доктор педагогічних наук, професор І.М. Дарманська, яка відзначила високий рівень проведення студентської конференції та подякувала усім причетним до його організації та проведення.
За результатами конференції видано збірник студентських наукових праць «Проблеми початкової освіти: науковий пошук студентів та магістрантів», а всі її учасники отримали сертифікати.