26 листопада 2024 р. у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії відбувся науково-практичний семінар «Компетентнісний вимір шкільної освіти в умовах Нової української школи».
До заходу долучилося керівництво та викладачі навчального закладу, представники обласної військової адміністрації, педагогічні працівники закладів освіти територіальних громад та студенти різних факультетів. Загалом захід зібрав понад 200 учасників.

Ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, професор, доктор педагогічних наук Інна Шоробура розповіла учасникам заходу про важливість інноваційних підходів в навчальному процесі, які забезпечують розвиток креативності та підготовленість студентів до викликів сучасного світу.
В рамках проведення семінару усі учасники обговорили професійні ролі й завдання сучасного вчителя в контексті й концепції НУШ, інструменти оцінювання на уроках, врахування компетентнісного підходу  в умовах реалізації концепції «Нова українська школа», розвиток ключових компетентностей НУШ  в здобувачів загальної середньої освіти тощо.

Інші публікації

ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Хмельниччина в умовах війни росії проти України: рік 2024»

7 березня 2025 р. відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Хмельниччина в умовах війни росії проти України: рік 2024», присвячена світлій пам’яті Юрія Васильовича Телячого, президента ХКТЕІ, д.і.н., професора. Участь у

Студенти факультету початкової освіти та філології долучаються до плетіння маскувальних сіток для ЗСУ

У межах волонтерської ініціативи студенти факультету початкової освіти та філології активно беруть участь у плетінні маскувальних сіток для потреб Збройних Сил України. Молодь відповідально ставиться до справи, усвідомлюючи важливість кожного

Всеукраїнська конференція «Трансформація початкової освіти в епоху змін: виклики та можливості»

1 травня 2025 р. в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича відбулась всеукраїнська конференція, присвячена життю та науковим досягненням професора Івана Руснака «Трансформація початкової освіти в епоху змін: виклики та