5 листопада 2025 року на базі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії відбувся семінар з елементами тренінгу «Розвиток професійної культури працівників соціально-психологічної служби закладів фахової передвищої та професійної освіти в сучасних умовах».

У заході взяли участь психологи, соціальні педагоги та вихователі закладів фахової передвищої освіти області.

Спікером семінару виступила Оксана Вікторівна Лапа — кандидат педагогічних наук, старший дослідник, практичний психолог, завідувач Центру психологічного супроводу діяльності педагогічних працівників Інституту професійної освіти НАПН України.

Під час роботи семінару обговорено актуальні питання розвитку професійної культури фахівців соціально-психологічної служби, удосконалення комунікативних компетентностей, підвищення рівня психологічної стійкості та ефективної взаємодії в освітньому середовищі.

Для гостей було проведено екскурсію навчальним закладом, під час якої вони відвідали навчальні аудиторії, кабінети психологічного розвантаження та творчі локації студентів.

Захід сприяв професійному зростанню учасників, обміну досвідом і впровадженню інноваційних підходів у діяльність соціально-психологічної служби закладів освіти.

Інші публікації

Святкування 34-ї річниці Народного Дому «Просвіти»

14 жовтня 2025 року Народний Дім «Просвіти», який є осередком культури, духовності та творчості, а також ровесником незалежної України, відзначив своє 34-річчя. За ці роки Дім став українським Центром національно-патріотичного

Відвідали Хмельницьке міське товариство „Просвіта” імені Тараса Шевченка

11 вересня 2025 року в рамках співпраці ХГПА та Хмельницького міського товариства Просвіта імені Тараса Шевченка за ініціативи члена правління Товариства Валентини Леонідівни Крищук студенти групи ПО-12 разом з бібліотекарем

Робоча нарада

20 жовтня 2025 року відбулася робоча нарада за участю в.о. ректора Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Інни ШОРОБУРИ з проректорами, деканами та керівниками структурних підрозділів. Обговорювалися питання організації освітнього процесу та безпеки,