13 листопада 2025 р. в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії відбувся VІІ науково-практичний семінар «Компетентнісний вимір шкільної освіти в умовах НУШ», в якому взяли участь здобувачі освіти ОП Середня освіта Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) та викладачі кафедри іноземних мов кафедри зарубіжної літератури та культурології.

З вітальним словом виступила завідуюча кафедри іноземних мов Тетяна СЕВЕРІНА, наголосивши про важливість обговорення викликів та пошуку нових рішень для того, аби навчання школярів було не лише джерелом знань, а й простором розвитку особистості, формування життєвих навичок та цінностей.

На запрошення кафедри іноземних мов вчитель англійської мови Комунального закладу загальної середньої освіти «Гімназія № 19 імені академіка Михайла Павловського Хмельницької міської ради» Уляна МАЛИЦЬКА провела дискусію на тему «Особливості формування та удосконалення мовленнєвої компетентності на уроках англійської мови в контексті реалізації принципів Нової української школи». Спікерка схарактеризувала ключові компетентності НУШ, привернула увагу до викликів та особливостей оцінювання в НУШ. Також учасники дискусії детально обговорили важливість розвитку усного мовлення на уроці англійської мови, який варто розпочинати з початкової школи.

В другій підсекції семінару учителі англійської мови Комунального закладу загальної середньої освіти «Гімназія № 21» Тетяна КИЦАН та Інна ДЕЛИК провели майстер-клас на тему «Навчання в один клік: цифрові інструменти та інтерактивні прийоми на уроках англійської мови». Усі студенти  були залучені до говоріння за допомогою інтерактивної командної  форми роботи – популярної гри «Norm or Cringe». Також більшій взаємодії англійською мовою сприяє озвучення коміксів у формі гри «Voice the comics».

Любов ВАРАНИЦЯ, вчитель зарубіжної літератури Комунального закладу загальної середньої освіти «Ліцей 4 імені Павла Жука» продемонструвала авторську методику щодо можливостей  використання  сучасних візуальних методів на уроках зарубіжної літератури та представила практичні приклади системи завдань унікальної техніки «Криголами», яка налаштовує учнівську аудиторію на спільну роботу. Це своєрідна візуалізації літературних творів, які можна застосовувати під час вивчення кожної теми на різних етапах уроку.

В третій підсекції Ганна СИНЯВСЬКА, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені А. Назаренка, познайомила слухачів з формами інклюзивної освіти для учнів з ОПП, з інноваційною формою співпраці педагогів та експертів з інклюзивної освіти – супервізією. Таміла ВИШПОЛЬСЬКА, вчитель англійської мови Комунального закладу загальної середньої освіти «Гімназія №27 імені Дмитра Іваха Хмельницької міської ради» розповіла про партнерську взаємодію вчителів, батьків і учнів у освітньому процесі Нової української школи, ознайомила студентів із концепцією партнерства між батьками, учнями та вчителями в сучасному освітньому середовищі НУШ, а також із ключовими принципами їхньої взаємодії задля досягнення найкращих навчальних результатів.

Інші публікації

Участь у тренінгу «Освіта. Ресурси. Інновації»

26 серпня 2025 р. бібліотека Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії взяла участь у тренінгу «Освіта. Ресурси. Інновації», що відбувся за ініціативи Хмельницької обласної ради на базі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії. Бібліотекарі підготували виставку

27 вересня – Всесвітній день туризму та День туризму в Україні! 

Туризм — це не лише подорожі та нові маршрути, а й пізнання світу, культур, історії, духовне збагачення та відпочинок для душі. Це можливість відкрити красу рідного краю та відчути себе

ДАЙДЖЕСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ

        Підходимо до завершення навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти ОПП Освітні, педагогічні науки.  Сьогодні 11.11.2025 року обговорили зміст кваліфікаційних робіт у контексті перевірки на збіг