Студенти групи ПО-41б проходили педагогічну практику в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти з метою ознайомлення з особливостями організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами. У ході практики студенти вивчали принципи інклюзивної освіти, спостерігали за роботою вчителя, асистента вчителя та взаємодією учнів у класі. Особливу увагу було приділено індивідуалізації навчання, адаптації навчальних матеріалів, використанню спеціальних методик і засобів навчання. Студенти також долучалися до проведення окремих занять, брали участь у виховних заходах та мали можливість побачити на практиці, як створюється сприятливе освітнє середовище для всіх дітей, незалежно від їхніх можливостей. Практика сприяла формуванню у студентів толерантності, педагогічної гнучкості та розуміння важливості інклюзії в сучасній освіті.

Інші публікації

Звітна конференція з практики “Перші дні дитини в школі”

23 вересня 2025 р. зі студентами груп ПО-41-42 було проведено звітну конференцію з практики “Перші дні дитини в школі”, яку організували викладачі кафедри педагогіки Моцна Т. А., Чернюк С. В.

Ознайомлювальна практика

Студенти групи ПО-32 проходили ознайомлювальну практику на базі закладу загальної середньої освіти з метою ознайомлення з організацією освітнього та виховного процесу в школі, особливостями роботи вчителя початкових класів. Під час

Ознайомлювальна практика

У рамках навчального плану студенти групи ПО-31 проходили ознайомлювальну педагогічну практику під керівництвом викладача Кондратюк І.П.. Метою практики було ознайомлення з організацією освітнього процесу в початковій школі, структурою закладу освіти, особливостями