Студенти групи ПО-41б проходили педагогічну практику в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти з метою ознайомлення з особливостями організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами. У ході практики студенти вивчали принципи інклюзивної освіти, спостерігали за роботою вчителя, асистента вчителя та взаємодією учнів у класі. Особливу увагу було приділено індивідуалізації навчання, адаптації навчальних матеріалів, використанню спеціальних методик і засобів навчання. Студенти також долучалися до проведення окремих занять, брали участь у виховних заходах та мали можливість побачити на практиці, як створюється сприятливе освітнє середовище для всіх дітей, незалежно від їхніх можливостей. Практика сприяла формуванню у студентів толерантності, педагогічної гнучкості та розуміння важливості інклюзії в сучасній освіті.

Інші публікації

Планування літньої практики студентів спеціальності Початкова освіта (група ПО-31)

28 травня 2025 р. відбулися збори студентів фахової передвищої освіти групи ПО-31 спеціальності 013 Початкова освіта щодо проходження літньої практики (керівник – Олійник А.В., викладач кафедри педагогіки). Було обговорено організаційні

Звітна конференція за результатами виробничої практики в початковій школі  (група МПО-81)

У групі МПО-81 16.10.2024 р. відбулась звітна конференція за результатами виробничої практики в початковій школі. Здобувачі магістерського рівня вищої освіти протягом 6 тижнів вдосконалювали професійні компетентності на базах початкових шкіл Хмельниччини.

Звітна конференція з практики “Перші дні дитини в школі”

23 вересня 2025 р. зі студентами груп ПО-41-42 було проведено звітну конференцію з практики “Перші дні дитини в школі”, яку організували викладачі кафедри педагогіки Моцна Т. А., Чернюк С. В.