27 жовтня 2025 р. відбулась звітна конференція за результатами виробничої практики в початковій школі. У конференції брали участь здобувачі магістерського рівня вищої освіти зі спеціальності Початкова освіта очної й заочної форми навчання та керівник практики професор кафедри педагогіки Шквир Оксана Леонідівна. Практика тривала 8 тижнів і була спрямована на формування готовності до здійснення майбутньої педагогічної діяльності на посаді вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти; оволодіння сучасними (інноваційними) технологіями навчання, виховання та розвитку учнів, методами й формами організації педагогічної взаємодії з учнями та їхніми батьками; проведення науково-педагогічних досліджень з проблеми кваліфікаційної роботи; виховання прагнення до самоосвіти та професійного самовдосконалення.
Здобувачі освіти ділилися своїми враженнями від практики, презентували кращий досвід учителів початкових класів. У підсумку вони зазначили, що виробнича практика допомогла їм вдосконалити професійні компетентності, здобути досвід інноваційної та дослідницької діяльності в початковій школі.

Інші публікації

Онлайн-зустріч «Вектор наукового розвитку випускників магістратури спеціальності Початкова освіта»

14 травня 2025 р. відбулась онлайн-зустріч із завідувачем аспірантури та докторантури доцентом Інною Нікітовою на тему: «Вектор наукового розвитку випускників магістерського рівня вищої освіти зі спеціальності Початкова освіта». На заході

Обговорення освітньо-професійних програм

17 грудня 2024 р. на кафедрі педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії відбулося обговорення освітньо-професійних програм зі спеціальності 013 Початкова освіта рівня фахової передвищої освіти (гарант доц. Дудчак Г.І.), першого (бакалаврського) рівня

Тренінг «Освіта. Ресурси. Інновації»

Викладачі кафедри педагогіки взяли участь у тренінгу «Освіта. Ресурси. Інновації», який відбувся в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії за ініціативи Хмельницької обласної ради у партнерстві з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства