Для нас є важливим поділитись враженнями студентів: «Ми, студенти групи ПО-41(б) факультету початкової освіти та філології, з великою зацікавленістю пройшли педагогічну практику «Перші дні дитини в школі» у Комунальному закладі загальної середньої освіти “Ліцей №15 ім. Олександра Співачука Хмельницької міської ради” з 02 по 13 вересня 2024 року. Ця практика мала спостережний характер, і ми мали можливість спостерігати за роботою досвідчених педагогів.
Під керівництвом нашого наставника, Кикилик Аліни Миколаївни, ми змогли зануритися в атмосферу шкільного життя та спостерігати за щоденною роботою вчителів. Ми з великим інтересом спостерігали за тим, як досвідчені педагоги знаходять індивідуальний підхід до кожного учня, використовують різноманітні методи та прийоми навчання.
Спостерігаючи за роботою вчителів, ми зрозуміли, наскільки важливою та відповідальною є професія педагога. Ми побачили, як учителі формують та виховують молоде покоління, прищеплюючи їм любов до навчання та знань.
Особливо вражаючим для нас було спостерігати за тим, як вчителі налагоджують емоційний контакт з учнями, викликаючи їхній інтерес та бажання вчитися. Ми бачили, як діти з радістю сприймають навчальний матеріал, беруть активну участь у заняттях.
Ця практика стала для нас важливим кроком на шляху до нашого професійного становлення. Ми переконалися, що обрали правильний життєвий шлях, і маємо великий потенціал для того, щоб стати справжніми майстрами своєї справи.
Щира подяка нашому керівнику практики, Кикилик Аліні Миколаївні, за її мудрі поради, терпіння та підтримку на всіх етапах нашої практики. Її наставництво стало для нас цінним внеском у наше професійне становлення.
Ця педагогічна практика назавжди залишиться в наших серцях і стане міцним фундаментом для нашого подальшого професійного зростання».

Інші публікації

Виробнича практика в початковій школі (МПО-81, ЗМПО-81)

На даний момент студенти груп МПО-81 та ЗМПО-81 проходять виробничу педагогічну практику в закладах загальної середньої освіти, що є завершальним етапом їхньої професійної підготовки. Метою практики є закріплення набутих теоретичних

Педагогічна практика в інклюзивному класі

Студенти групи ПО-41б проходили педагогічну практику в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти з метою ознайомлення з особливостями організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами. У ході практики

Літня практика

Літню педагогічну практику група ПО-31б проходила в умовах оздоровчого дитячого табору. Основною метою практики було набуття студентами практичного досвіду виховної роботи з дітьми різного віку, розвиток педагогічних умінь та комунікативних