
Студенти групи ПО-41б проходили педагогічну практику «Перші дні дитини в школі», яка відбувалася на базі закладів початкової освіти. Основною метою практики було ознайомлення з адаптаційним періодом першокласників, спостереження за емоційним станом дітей та особливостями організації навчально-виховного процесу на початку шкільного життя.
Студенти мали змогу спостерігати за діяльністю вчителя, особливостями спілкування з дітьми, способами формування позитивної атмосфери в класі, проведенням ранкових зустрічей, інтегрованих занять та ігрових форм навчання. Також увага приділялася питанням адаптації до нових умов, дотримання режиму дня, організації простору класу й формуванню у дітей мотивації до навчання.
Практика стала важливим етапом для формування у студентів практичних умінь, педагогічної чуйності, спостережливості та розуміння вікових потреб молодших школярів.