Студенти групи ПО-41б проходили педагогічну практику «Перші дні дитини в школі», яка відбувалася на базі закладів початкової освіти. Основною метою практики було ознайомлення з адаптаційним періодом першокласників, спостереження за емоційним станом дітей та особливостями організації навчально-виховного процесу на початку шкільного життя.
Студенти мали змогу спостерігати за діяльністю вчителя, особливостями спілкування з дітьми, способами формування позитивної атмосфери в класі, проведенням ранкових зустрічей, інтегрованих занять та ігрових форм навчання. Також увага приділялася питанням адаптації до нових умов, дотримання режиму дня, організації простору класу й формуванню у дітей мотивації до навчання.
Практика стала важливим етапом для формування у студентів практичних умінь, педагогічної чуйності, спостережливості та розуміння вікових потреб молодших школярів.

Інші публікації

Педагогічна практика в інклюзивному класі

Студенти групи ПО-41б проходили педагогічну практику в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти з метою ознайомлення з особливостями організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами. У ході практики

Виробнича практика в початковій школі (МПО-81, ЗМПО-81)

На даний момент студенти груп МПО-81 та ЗМПО-81 проходять виробничу педагогічну практику в закладах загальної середньої освіти, що є завершальним етапом їхньої професійної підготовки. Метою практики є закріплення набутих теоретичних

Виробнича практика (МПО-71)

Для нас є важливим поділитись враженнями від магістрантів: «Загальні враження щодо проходження виробничої практики є позитивними, оскільки ми, студенти групи МПО-71, здійснили практичне опанування провідними видами роботи викладача зі студентами