Група ПО-21ф проходила педагогічну практику з дисципліни «Виховна робота в школі» у Комунальному закладі загальної середньої освіти «Ліцей № 17 Хмельницької міської ради».
Метою практики було закріплення теоретичних знань із педагогіки та психології, формування вмінь організовувати та проводити виховні заходи, спрямовані на всебічний розвиток особистості молодшого школяра.
Під час практики студенти ознайомилися з особливостями організації виховної роботи в початковій школі, структурою та традиціями ліцею, роботою класних керівників і методами взаємодії з учнями, батьками та педагогічним колективом.
Кожен студент підготував і провів виховну годину на актуальну тему, відповідно до вікових особливостей дітей. Тематика занять охоплювала питання морального виховання, патріотизму, екологічної свідомості, дружби, безпеки життєдіяльності та формування здорового способу життя.
Практика сприяла розвитку педагогічної майстерності, комунікативних умінь, творчого підходу до організації виховного процесу, а також допомогла студентам усвідомити роль учителя початкових класів як вихователя, наставника і прикладу для учнів.
У результаті проходження практики студенти групи ПО-21ф продемонстрували відповідальність, професійну підготовленість і прагнення до подальшого вдосконалення педагогічних умінь.

Інші публікації

Літня педагогічна практика у таборі «Чайка» (01.06–21.06.2025)

У період з 1 по 21 червня 2025 р. здобувачі вищої освіти факультету початкової освіти та філології рівня фахового молодшого бакалавра Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії проходили літню педагогічну практику в Позаміському закладі

Ознайомлювальна практика

Студенти групи ПО-32 проходили ознайомлювальну практику на базі закладу загальної середньої освіти з метою ознайомлення з організацією освітнього та виховного процесу в школі, особливостями роботи вчителя початкових класів. Під час

Виробнича практика в початковій школі (МПО-81, ЗМПО-81)

На даний момент студенти груп МПО-81 та ЗМПО-81 проходять виробничу педагогічну практику в закладах загальної середньої освіти, що є завершальним етапом їхньої професійної підготовки. Метою практики є закріплення набутих теоретичних